Nový předmět 3MA673 Multinational Management
Předmět vznikl v kooperaci s Ostbayerische Technische Hochschule Amberg-Weiden (SRN).
Komu je určen:
- studentům magisterského stupně VŠE, kteří se nebojí pracovat v mezinárodním týmu, chtějí se v rámci témat projektů dozvědět více a porovnat možnosti spolupráce s německými kolegyněmi a kolegy;
Jakou přidanou hodnotu předmět nabízí:
- zpracování projektu a prezentace v angličtině;
- spoluautorství v mezinárodním sborníku;
- certifikát o absolvování kurzu;
- 5 kreditů;
- společenský program jako součást výuky.
Organizace kurzu:
- 13. – 14. 10. 2017 – Weiden, 12:00 kick-off meeting, ustavení týmů, harmonogram zpracování vybraného tématu projektu, zajištění způsobu komunikace uvnitř týmů, večerní společenský program (doprava, ubytování a stravování zajištěno), odjezd sobota 10:30;
- 20. 11. 2017 – Plzeň, 9:30 – workshop s prezentací stupně rozpracovanosti projektu, konzultace ze strany lektorů (doprava a stravování zajištěno), volný program, odjezd 17:30;
- 10. 1. – 11. 1. 2018 – Praha 12:00 prezentace projektů a diskuse k tématům, odevzdání písemné podoby článků na téma projektů, udělení certifikátů, večerní program (stravování zajištěno) – odjezd německých partnerů ve čtvrtek v 9:00;
- v mezidobí budou k dispozici lektoři pro konzultace ke zpracování témat a zpracování odborných publikací.
Témata projektů:
- Competencies of Graduates Matching the Requirements of INDUSTRY 4.0 Philosophy.
- International Career Development Copying with Barriers and their Overcoming.
- Management of Global Virtual Teams (Recruiting, Communication, Training & Development).
- Comparison of Talent Management in Czech and German Companies.
- SWOT Analyses of New Media in Training Companies (Business Enterprises) and Educational institutions (Universities).
- Entrepreneurship, Conditions Analysis, Personal Profiles, Competences Success Factors. Comparison of the Czech and German Environment.
- Own Topics (according to approval of the lectures).
Ukončení kurzu:
- kurz bude ukončen hodnocenou prezentací výstupů projektu před komisí složenou z lektorů obou vysokých škol, diskusí a obhajobou v rámci pléna všech účastníků projektu,
- předložené články (k 10. 1. 2018) budou oponovány lektory a následně k 1. 2. 2018 zařazeny do sborníku, který bude předán do tisku. Kredity budou po splnění výše uvedených povinností přiděleny nejpozději k 5. 2. 2018.
Další doplňující informace:
- maximální počet účastníků kurzu je limitován na 15 z každé partnerské strany;
- mezinárodní týmy budou maximálně 6-ti členné (3 CZ + 3 D);
- projekt bude mít své webové stránky a organizované PR;
- projekt je financován z fondů EU;
Více informací o projektu poskytnou:
doc. Ing. Emil Vacík, Ph.D. – emil.vacik@vse.cz;
Dr. Tobias Cramer – tobias.cramer@vse.cz